Páginas

martes, 14 de octubre de 2014

NEW COLLECTION RORSCHACH

Con el frio llega mi nueva coleccion: Rorschach, inspirada en el famoso test de psicodiagnostico para evaluar la personalidad.
Y por que? me hubiera gustado ser psicologa y la investigacion de la mente humana me fascina. A la vez que me parecen dibujos con un gran aporte artistico.
Rorschach por  Ailana llevada a la moda, se conforma de piezas esquisitas vestidos, blusas, abrigos y sudaderas, que poseen pinturas originales, de lineas puras minimalistas.
Un placer para los sentidos.

Si deseas una prenda de Rorschach la puedes encontrar de manera exclusiva en la tienda Miseria calle Veronica 15, Madrid.
O ponte en contacto en
analiaquintana@gmail.com

With the cold comes my new collection: Rorschach, inspired by the famous psychodiagnostic test to assess personality.
And why? I'd like to be a psychologist and research of the human mind fascinates me. While I find drawings with great artistic contribution.
Rorschach Ailana carried by fashion, comply with tasteful pieces dresses, blouses, coats and sweatshirt, which have original paintings, pure minimalist lines.
A treat for the senses.

If you want a piece of the Rorschach you can find exclusively in the shop Miseria 15 Veronica Street, Madrid.
Or contact in
analiaquintana@gmail.com









LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...